helgen


Jaha, nu har marie åkt hem. Men det var väldigt trevligt med lite sällskap från hallsta :) Igår var det en bakisdag så vi fick inte så mycket gjort då vi var allt för slöa för att röra på oss någon stans :P
Men vi tog oss i kragen runt kvällen och gick och köpte chips och dipp i alla fall, sen blev det soffan och tv:n resten av kvällen :)

Helgen har varit kalas. och den är ju inte slut än :)
Halv 2 ska jag ner till skolan (jag vet att det är söndag) och träffa min grupp för att förbereda oss inför redovisningen imorgon. Ja, jag är nervös. Sen runt 5-tiden så kommer min mamma hit :) Hon ska vidare imorgon till Umeå så hon mellanlandar bara över kvällen. Men ändå :) Nästa helg är hon här hela helgen :D

Hur har din helg varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: