hallsta i helgen



Yes, snart bär det iväg till hallsta :) Sitter just nu och tuggar i mig lite mat innan jag ska återvända till packningen och städa undan lite här i lägenheten så jag slipper göra det på söndag kväll.
Fick reda på att Jessica (tvillingen) också kommer hem :) fast på lördag. Men det duger ändå.

Jag vet fortfarnde inte riktigt hur jag ska ta mig ner till tågstationen sen. Antingen hoppas på att bussen har börjat ta emot pengar igen och ta den till stan och sedan gå därifrån till stationen som ligger en bit bort. Eller så går jag hela vägen, vilket är drygt. Sista alternativet är att ta en taxi, vilket är dyrt. Men är jag desperat så kanske det får kosta lite. Det är ju inge vidare kul att gå och släpa på en resväska i halkan sådär.

Får se hur det blir med det där.
Det kommer i vilket fall som helst bli en dryg resa då jag inte är hemma förrän halv 11 ikväll. Suck.
Men vad gör man inte för familjen!


ha en bra dag ni där ute!


Kommentarer
Postat av: siss

see you at home, siss. :)

2007-11-22 @ 18:49:57
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Anna

Tack :) Oh kommer du hem i helgen vad
kul synd att jag inte är hemma.
skulle ha vart kul & träffa dig. Länge sen
Hoppas det är bra! Fin tatuering fjärlien vaa :)
Puss

2007-11-22 @ 20:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: