goodmorning sunshine



Jahapp, åter en kall dag väntar utanför dörren.
Ska strax kila till skolan. Ikväll blir det nog att umgås med Zeema och äta lite tacos :D
Ja, det är nog en hemlig kärlek jag har till tacos. Men det gör inget.

Inatt drömde jag om att jag var omringad av märkeskläder. Jag hade dom överallt. Vilket jag tycker är weird eftersom det är min tvilling som är modesnillet, inte jag. Jessica var så avundsjuk att hon bröt kontakten med mig och jag fick leva ensam med mina kläder :/ Vilken schysst syrra va. :P


Kommentarer
Postat av: Sica

haha, bryta kontakten? Det var väl milt sagt. Först skulle jag snott alla kläderna - sen brytit kontakten, bytt identitet och levt lycklig i alla mina dar!

2007-11-28 @ 22:21:18
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: