födelsedag



Emanuel himself fyllde år igår :) Därav var jag frånvarade från internet hela dagen eftersom jag spenderade den först i skolan, sen stan, sen skolan igen och sen hemma hos Emanuel för fika och så :) Han fick nya strängar av mig till sin bas, vilket jag tror han blev glad över eftersom jag inte sett honom spela så mycket på tio månader förut :) ni som inte visste: ja, Emanuel spelar även bas och råkar vara duktig på de med :)



Även jag fick unna mig en liten present (från mig själv) nyårsklänningen är äntligen köpt och hänger numera i min garderob :) Jag undrar om jag kommer kunna hålla mig från att inte använda den förrän på just nyår.
Idag ska jag plugga lite hade jag tänkt. kul va?

  


Kommentarer
Postat av: Siss

vad är det för klänning nu då?? :D

2007-11-13 @ 14:40:04
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: