off we go



Idag är jag nog egentligen lite för bakis för att skriva blogg, men jag gör ett tappert försök.
Igår var det fest hos pess som hade fyllt 21, därav baksmällan. Födelsedagar har en tendens att spåra ur när det gäller alkoholmängden. I vilket fall så gjorde det de för mig. Men jag hade ju skoj, så det är bra. Deras kattungar som dom nyss har köpt var übersöta, jag vill också ha. Ge mig.

Typ nyss åkte Emanuel hem igen. Han har varit här sen i onsdags eftermiddag som jag förmodligen nämnt tidigare. Det är en riktig karl jag har. Igår, då jag var så full, fick Emanuel ta saken i egna händer och tvättade bort mitt smink, borstade mina tänder och bäddade ner mig i sängen. Är inte det idealet för en perfekt pojkvän så säg.

Sen har vi hunnit med att vara i stan, där vi träffade massa trevligt folk. Åt sen lite god mat och vidare hem till farmor för att umgås över en fika med henne och pappa.
Ja, just ja. Så har det varit så fint väder så vi la oss på altan och solade. Det var mys. 

Idag är det också fint väder, men jag är nog fortfarande lite för bakis för att ligga och steka ute i solen.
Mors dag är det ju också, jag ska städa så mamma blir glad.



image39
image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: