Klädist

Ja, vad ska man säga. Jag är helt besatt utav kläder. Sen vet jag även att jag inte är ensam om det (det finns ju faktiskt några miljoner till tjejer ute i världen.) Men idag hämtade jag i alla fall ut ett litet paket med kläder i. En sommarklänning, ett linne, ett par byxor och söta leggins. Och i samma veva postade jag iväg en till beställning. Nog för att det var lite fler plagg i den och rabatt, dessutom kommer den inte förrän i augusti. Men i alla fall. Jag var tvungen.

Sen var det ju tänkt att jag skulle ta en promenad idag, jag var taggad till och med. Men, moder natur ville annorlunda, hon vill tydligen att jag ska vara lite kurvig (speciellt runt magen) Men jag var i alla fall lite nyttig och lagade fisk idag. Det känns bra.

Idag har jag även märkt av att timmarna framför datorn är onormalt få jämfört med annars. satt en halvtimme imorse och så nu lägger jag en till halvtimme på att kolla mail och blogga lite innan CSI börjar. (favvo programmet) Men det är bara positivt tycker jag. Datorn tillför mig inget spännande längre. Så länge det inte gäller bildredigering såklart.

Ja, men det var väl allt.

_____________________
Missjeni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: