känslig tittare


jag är en riktig vekling när det gäller djur som anfaller människor, typ, igår såg jag "how to survive" och det visade när människor blev överfallna av björnar. mmhhmm. Min mage vred sig ut och in av avsky och jag kröp ihop som ett litet barn med filt över ögonen.

Men likförbannat har jag inga problem med att se människor som styckas, bränns, torteras och mördas brutalt. Nää, då ska jag vara med så mycket som möjligt för att hitta mördaren och till och med se repriser bara för att försöka förstå hur människor kan gå så långt för att ta livet av en annan.

jag är väl en aning weird.

Idag ska jag inte göra något speciellt. Jag har några planer på att traska ut en sväng, men vädret ser allmänt trist och grått ut. Jag kanske borde inkassera ett paraply. Kan vara bra att ha.

Ja, just ja. Så idag, så fick jag ett mail. Lunarnörd som jag en gång i tiden var (när jag ännu inte skaffat bloggen att avreagera mig på) så skrev jag 100 ord till lunar som kom med i radio och på deras sida. Japp. Jag vet,  jag är en naturbegåvning! Men om vi nu återgår till realtid så läste jag detta mail och tydligen så kommer det ut en bok typ "lunars 100 ord"  och mitt i bland dessa så kommer mitt bidrag att synas. Nästan så jag vill ha lite beröm. GE MIG!
Eller så skippar vi det.
Läs boken i alla fall som kommer ut i september, kanske finns dina 100 ord också med?!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: