I want the world to see me

Det är fan bra med några ensamma dagar ibland. Då har man tid att verkligen tänka på vad man vill åstadkomma här i livet. I vanliga fall brukar jag bara moffa i mig massa onyttigheter och vara allmänt deppig, vilket jag även gjorde idag, plus alla glas oboy jag drack. Oboy är gott.
I alla fall. Mitt i allt så får man inspiration från något konstigt ställe, som till exempel från ett sjukt galet talk-show där folk bara svär och slår varandra, som om det skulle göra världen bättre. Eller kanske från en serie som faktiskt kan påminna om våran egen lilla värld vi försöker leva i.

I vanliga fall hade jag ignorerat det och bara skakat av mig allt precis som jag brukar göra och deppa lite till. Men det vinner man inte mycket på. Så jag kom på mig själv att jag måste göra något för att något ska hända. Ja det låter rätt så logiskt, men det är inte alltid så man tänker själv.

Jag ska påbörja mitt största intresse på allvar och göra något riktigt snyggt med det. Tillsammans med min tvilling syster. Det kommer bli klockrent och så fort jag fick fram idén så sprudlade idéer fram och hela projketet har redan tagit fart och jag vet att det kommer vara bra för mig.

Det kommer bli som en ny start för mig och jag lägger allt gammalt bakom mig för att istället blicka framåt. Det borde jag gjort för längesen, men ibland måste man ha tålamod coh vänta på den där "aha-upplevelsen". Jag har nog äntligen fått den. Mer om det när jag sätter igång på riktigt. Nu ska jag gå och ringa Emanuel :)
Min underbara pojkvän.


Kommentarer
Postat av: siss

vi mot väääärlden, ju.

2007-05-06 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: