en avvikelse i vardagen


idag har dagen gått förbi precis som alla andra dagar. Självklart med kriminaltekniker som "en bra start på dagen" sen datorn, söka jobb, tv:n, mat, mamma kommer hem, tv, magge kommer på besök, sen hände det något. Jag fick besök av Johannes. mycket ovanligt i min annars så tråkiga vardag. Skönt att kunna piffa upp den lite med ett vänligt ansikte. Nu är jag utan mp3.spelaren i tre veckor eftersom Johannes snodde den med sig, med mitt tillstånd, till sina äventyr på

Snart antar jag att min telefon ringer och eftersom jag är synsk (lägg märke till ironin) så vet jag att det är Emanuel :) Sen blir det väl sovdags.






I want to direct you, direct you into my arms.
v


Kommentarer
Postat av: Johannes

Ett enormt tack! Du är en underbar människa!

2007-05-29 @ 00:27:28
URL: http://justabaddream.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: