Blåsigt värre

Idag har jag ingen direkt ursäkt till varför jag inte varit ute och gått. Jag kan ju skylla på hundarna som jag hade här i två timmar, eller på Johannes som kom över med glass och bjöd på en två timmars pratstund. Men det vore ju lite elakt eftersom jag fortfarande har gott om tid på att gå den där promenaden med min mp3 och se nöjd ut. Fast sen finns ju risken att jag blåser bort med tanke på att vindstyrkan är rätt så hög och jag är rätt så liten. Ja, risken finns som sagt.

Äh, imorgon kommer Jessica hem. Då blir det att sätta den sociala sidan till och umgås med henne :D Yääää! Det gillar vi. Samtidigt drar hon med sig mamma också. Helgen blir en riktigt familje helg, det ser jag fram emot!

Nu borde jag kanske ställa mig och laga lite mat. Fast det blir inte fisk idag. Jag orkar inte äta det tre dagar i rad :S nog är det jäkligt gott och jag har blivit riktigt duktig på att få fisken perfekt. Men ja, pytt i panna är ju också mums. det får vi köra på idag.

Alla tiders!

_________________________
Missjeni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: