Baksmälla vs sjuka

Jag är inte bakis idag, men likförbannat är jag illamåeende. Alltså inte bakis illamåeende som många skulle tro, utan sjukt illamåeende. Jag tror det beror på vårat vatten, det är för mycket flour i det och de smakar verkligen inge gott. Fler bevis till att jag inte är bakis är att jag är hur pigg som helst, fri från huvudvärk och dylikt. Sen att jag inte får behålla maten är också ett tecken på sjuka och inte baksmälla.

Ja, det är ytterst intressant fakta.

Trots att jag är hyffsat pigg så ska jag inte göra ett skit idag. Så de så. Eller jo, förmodligen ska jag väl smida mina planer om att flytta härifrån snarast. Undra hur bra det går.

______________
Missjeni



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: