You make my head spin

Oh my, idag vaknade jag på tok för sent. Livet som arbetslös kan vara bra slött. Inte förrän klockan visade 13:05 öppnade jag ögonen och sträckte på mig. Jag måste nog få någon slags kontroll över dygnsrythmen känner jag. Ett jobb skulle funka.

Är det bara jag som dregglar över Toby Rands "Throw it away"? För att inte tala om Lucas Rossi med "headspin". Man får ju rysningar. Jag tror det är lag på att höra dom låtarna, i alla fall borde de vara det.

I US and A går det fortfarande bra för min Emanuel och gänget. En sista match innan slutspel återstår och hittills har dom bara en förlust. Dom toppar tabellen tillsammans med Canada och på andra plats kommer Schweichz. (stavas de så?) 
Vilka grabbarna ska möta inatt och det kommer jag inte kommer missa.

Men nu borde jag laga mat, känns iaf som en bra idé när magen börjar protestera.



Kommentarer
Postat av: melanie

nej det stavas schweiz =P

2007-03-09 @ 07:51:34
URL: http://www.3melanie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: