Why do bad things happen to good people?!

Förmodligen är det min otursdag idag. Det hela började igår kväll kan man säga, med att Emanuel ringer och säger att jag inte kan komma till honom. Men så kommer vi på en bra idé om att han ska komma hit istället. Ikväll var det närmare bestämt. Jag skulle plocka upp honom kl 9 på tågstationen i v-ås. Imorse ringer han och säger att han ska på möte imorgon bitti på arbetsförmedlingen! SUCK, jag ogillar dom skarpt. Så han kommer imorgon eftermiddag istället. (Jag är nöjd ändå)

Men så sitter jag och väntar snällt på att posten ska komma, eller ja, jag springer fram och tillbaka för att kolla om inte den gula bilen syns snart. (Det var tänkt att jag skulle få pengar från alfakassan idag) MEN. Posten kommer, dock inget till mig förutom pensionsparandet. Kul. Jag försöker ringa alfakassan för att fråga vad fan dom håller på med, jag har väntat i mer än en månad på pengar utan resultat :( Men varken min handläggare eller någon annan vill svara när jag ringer :/

Dessutom blir jag tvingad till att börja på ett ungdomsprojekt inom arbetsförmedlingen nu på tisdag. Ja, va roligt att sitta tillsammans med ett gäng andra ungdomar och söka jobb. Hmpf, jag ska nog allt vara en riktig jävla pain in the ass för dom så dom kastar ut mig :D Den idén kom från mamma, så den måste ju funka.

Men när man har en dålig dag, så ska ju nästa dag bli bättre. Och det blir min fredag :) Färga håret och sen till stan och shoppa med mami, träffa Marie och sedan kommer ju Emanuel :D
Så jag hoppas att den här värdelösa torsdagen går undan nu. Bra bra ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: