Man blir ju less för mindre.

Jahapp, gårdagen var skit, trodde att den här dagen skulle bli bättre. Visserligen började den som planerat, jag och mamma åkte och handlade lite hårfärg och gjorde mig blondin igen. (okej, några slingor är kvar men det får duga)
Sen ringer Emanuel och säger att han blir senare än vad det var tänkt (igen) och kommer ikväll istället. Jag sätter mig fint vid datorn och kollar mailen och upptäcker att jag har fått svar från alfakassan.
Där säger dom att dom fick in min ansökan 21 februari och inte ens har gått igenom det ännu och det tar sex veckor !!!! Vafan, ändå står det så fint i mina papper från arbetsförmedlingen att jag är ersättningsanmäld från och med 8 februari 2007.

Fan vad förbannad man kan bli över skitsaker egentligen. Men jag blir så jäkla less.

Mamma och jag ska iaf åka in till stan och shoppa, ja nu ska jag shoppa ännu mer än vad jag hade tänkt. Stackars mamma, eller stackars mig som måste betala tillbaka till henne sen. Men det får fan vara värt. Något bra ska iaf hända idag. Det slutar väl med att jag inte hittar ett skit inne i stan. Vad förvånad jag skulle bli då.

Japp, surkärring är vad jag är idag. Igen.


Kommentarer
Postat av: siss

always look on the bright side of life

2007-03-25 @ 15:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: