Lördag

Idag är det lördag och bakisdag kan man väl säga. Jag håller med om att promillehalten var en aning för hög igår. Men det var även mitt och Melanies mål så det klarade vi fint :D
Vi skrålade till singstar och drack diverse drycker med alkohol i, såklart. Mitt i vårat sjungande ringer Emanuel och säger att han saknar mig. Sen kom det lite fler folk och efter en timme drog vi ner till stan för att besöka v-ås sämsta ställe, slisk. Tro det eller ej, men jag hade i alla fall kul :D (Anledningen kan åter igen bero på promillehalten) Kvällen fick ett trist slut.
Men jag är nöjd ändå, fick träffa Melanie igen och vi kan festa :D

Idag ska jag ta det lugnt som fasen. Vill helst ligga i sängen hela dagen och hoppas att Emanuel kommer trippandes på tå och kryper ner under täcket med mig. Fast det är nog rätt så omöjligt eftersom han befinner sig 6-9 timmars tidskillnad härifrån, närmare bestämt i USA och gör upp om junior vm guldet.

Borde man duscha?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: