Kanal 5

Äntligen, äntligen har jag åter fått tillbaka min kära kanal 5. Efter att ha bytt ut boxern tre ggr, ringt telia tre ggr och väntat på att dom ska skicka allt till oss har vi idag fått igång allt och mitt liv kan återgå till det normala. Vilket betyder CSI på måndagar, deseperate housewifes på tisdagar, greys anatomy på onsdagar, CSI Miami på torsdagar och så går det säkert något ovettigt på fredagen också :D

En till nyhet är att Emanuel sitter just nu på ett flygplan och korsar atlanten för att komma tillbaka till Sverige :) Jag tippar på att dom landar någon gång inatt och gissar även starkt på att jag kommer få sömnsvårigheter då jag inte kan få lugn och ro förrän han ringer och talar om att han lever, typ.


Men imorgon ses vi förhoppningsvis :D Och då kommer livet vara underbart :)
Så var de så fint väder idag också, dum som jag är så stannade jag inne ändå. Men är det lika fint imorgon så tar jag en promenad innan Emanuel kommer.

Jaaa, va roooligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: