Hemfärd

Sitter för tillfälligt hemma hos systern. Igår spelade grabbarna sin sista match i SM. Dom har inte riktigt fått till sitt spel som dom velat och blev väldigt besvikna över förlusten som gjorde att dom åkte ur SM. Emanuel och grabbarna är redan på väg hem. Jag ska också åka hem, fast senare.  Systern ska komma hem från jobbet först.

När jag kommer hem ska jag ta itu med alfakassan, ringa och kolla om mina ansökningar till skolan kommit fram och sen prata i telefon med Emanuel. Jag vet inte när vi ses igen, jag måste ha pengar. Det är jobbigt att vara ifrån honom.

Jag har iaf haft det bra här, min syster tar hand om mig. Hon är bäst.

 


Kommentarer
Postat av: siss

Du är bäst. och välkommen tillbaka.

2007-03-21 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: