Finally Final

Ikväll går äntligen finalen av stapeln i USA. grabbarna har gjort sig välförtjänta av att spela finalen, med total utklassning i semin och möter förra årets etta, Canada. Det svider att jag inte kan vara på plats och se dom spela, det hade varit klockrent.  Men det ska firas när Emanuel kommer hem i vilket fall.
Vinner dom guldet så har dom alla rekord i vunna junior vm matcher och Emanuel har redan rekord i flest vunna jvm matcher och blir historisk så att säga :)

Min Emanuel, stoltare kan jag inte bli :)

Igår blev det lugnt, Marie och Fredrik kom över med en jäkla massa onyttigheter och såg på melodifestivalen med mig och systern. Jag själv vek av runt 8 och övervakade istället grabbarnas semifinal som blev en säker vinst. Sen blev det lite spel och jag har märkt att jag suger på spel, i nyktert tillstånd. Är jag full är jag oslagbar ;D
Måste ju vara så iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: