And so on..

Helgen har rusat iväg, fast det kändes som om dagarna gick sakta ändå :)
Emanuel kom i fredags kväll som sagt, vi gjorde inte så mycket mer än att kramas och bara ha det bra tillsammans. Marie var social en stund också =) Tack för skjutsen!
Lördagen åkte vi in till stan och shoppade lite. Eller ja, Emanuel shoppade. Jag fick en klänning, ett skärp och ett par jeans. Emanuel tyckte att jag skulle ha dom. Han själv fixade en kavaj och två tröjor. Passade väldigt bra i kavajen. Snyggo! Vi åt mat på gränden och åkte sen hem. På kvällen gick vi och köpte lite godis, kakor och chips (Det är sjukt hur mycket onyttigt vi trycker i oss tillsammans) och såg film, King Arthur. Den är fortfarande lika bra :)
Söndag, igår då, var det så fint väder att vi tog en promenad. Köpte hem lite glass och satte oss på altan och mådde bra i solen :)
Kvällen blev sjukt slö framför tv:n. Vi har en tendens att vara lite för slöa av oss.


(Emanuel i sin kavaj, erkänn het!)

Idag åkte han hem igen. Egentligen skulle han åka halv 7 imorse men försov sig en timme och fick ta ett senare tåg istället :) Det gjorde inte mig något som fick extra mys :D
Snart ska jag själv bege mig mot Stockholm för att gå på en kort intervju, eller presentation kanske man ska säga. SkolFoto Norden vill träffa mig och jag är inte den som är den :) Fast måste hem igen på en gång och infinna mig i fotostudion inne på Idé Bild med Amelia halv 6 ikväll.
Imorgon börjar det roliga, gå till bulten och söka jobb med andra ungdomar. JA, va roligt. Jag längtar. (lägg märke till ironin i den meningen)

Japp, men så kan det gå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: