sweet escape



idag är det åter fint väder, det är nog inte många som missat det. Det är vi värda!
Idag kommer även Emanuel hit :) om en timme och tio minuter är han i Västerås och om ytterliggare en kvart är han hemma hos mig :D Tack vare Marie som plockar upp honom :)

Sen ska vi nog troligen hitta nått lämpligt ställe och äta på och även låta Amigo springa av sig lite. Japp, jag är hundvakt. Tills på torsdag ser det ut som. Kul att jag har sååå mycket erfarenhet av hundar, minsta lilla förändring i deras beteende gör mig orolig.

ja, sen kan jag ju tipsa om mostphotos.com där det finns en hel del sköna bilder till salu som jag har tagit. sök bara på missjeni så hittar du rätt ;D *tipsa*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: