som sommaren



Kan det vara så att jag är dömd till att misslyckas? Nä, jag hoppas ju inte de men man börjar undra när det inte finns ett enda jobb som vill ha mig :/ Ska börja jobb-strejka har jag bestämt. I alla fall tills jag får ett. Bra plan va.

Funderar även på om man ska dra till greece en vecka eller två,  hittade schyssta biljettpriser igår och blev en aning sugen! Får se hur jag beslutar att göra. Måste kanske rådfråga min kära mor innan jag göra något förhastat, kan ju vara bra.

Igår träffade jag Madde en kortis, det var trevligt som vanligt. Inte ofta man ses nuförtiden så man tar vara på stunderna :) Senare sprang jag över till Anna som jag inte heller sett på länge, vilket även det var trevligt och uppskattande (troligtvis från båda hållen)

Nu ska jag äta, sen sola.
Ikväll kanske det blir eskilstuna och träffa Janika, får se om jag lyckas ta mig dit först.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: