parteeeej



Hua vad sent jag gick upp idag. Nog för att jag vaknade 9 men vred och vände på mig och kände att jag nog kunde få sova lite till. När jag sedan vaknade för 5:e gången insåg jag att det var några timmar för sent. klockan visade 12:31 och jag fick genast lite ångest.

14:00 var det kalas så jag och mamma åkte ner som hastigast och köpte present till 8:årige Christian. Han fick ett kastspö av mig och som tur var så älskade han det :) Nyss hemkommen och försöker döda en timme eller två innan jag ska in i duschen för att sedan bege mig igen. Det blir lite partaj ikväll, ska bli skoj!

Jag har redan varit flitig med att använda min nya kärlek (canon 350D) och fick några bra bilder från kalaset som jag ska titta närmare på imorgon då jag ska lägga in dom på datorn. Först måste jag in till stan och köpa usb-sladd. Men det kan jag leva med.

see ya


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: