let the sunshine, shine



solen gör mig lycklig och brun. (kanske därför man blir lycklig)
Idag har jag varit ute hela dagen, först solade jag för att sedan bege mig till samhället och vidare till farmor för en fika med henne och pappa. Det var mys. Sen kom Marie och hämtade mig och vi la oss på min altan och stekte lite till. Glass och girl talk. Det är grejjer det. Våra samtal påminner ofta om Meredith och Christinas diskussioner från greys anatomy. (för den som inte visste vilka det är)
Det är lite kul i alla fall.

Så har det blivit mat från lustigkullagrillen, längesen man åt något därifrån, var nog så sent som i höstas...
ja, det var det. september närmare bestämt.

Imorgon är det nationaldagen i sverige. Helt ärligt.
Och jag och mamma ska gräva i rabatten. Kul va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: