inside the playboy garden

...Vårkänslorvilken dag

Idag vaknade jag upp och insåg snabbt att solen var framme och himmlen var  blå. Sweet man!
på med bikinin och ut och steka. sen hjälpte jag mamma i trädgården och släpade runt på gräsklipparen. (det är tyngre än vad de ser ut) Och det slutade med att jag fick plåstra om mina händer :/ Men mamma blev glad över min hjälteinsats. Hon hade aldrig klarat av det själv... i alla fall inbillar jag mig det.

Idag spelar Danmark - Sverige. Jo, det är faktiskt sant. Jag och mamma tippade på den matchen och inte helt otippat så valde mamma seger för Danmark medans jag valde seger för Sverige. (okej, valde även en oavgjord) Så nu är det upp till bevis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: