Fotomania



Nu har jag gått lös på allt och alla som kan fotograferas. vilket är väldigt mycket.. ja, typ allt. De blir till och med många lyckade bilder :) Så nu kan jag sätta mina planer i verket. Får se om man kan få till en utsällning nästa år. Det vore hur kul som helst :)

Igår fotade jag i princip hela tiden och när jag inte fotade så redigerade jag. Sen fick jag även besök av Johannes som är hemkommen från tre veckors äventyr. Liten surprise sådär men det var bara kul :D Snacka lite skit och kikade på konstiga tv-program och åt kina mat.

Idag skulle vi nog ta en promenad senare. Jag vill nämligen upp till skanzen och fota lite där och när man har en ofrivillig modell som man kan lura med sig så varför inte ta den chansen?! ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: