ensam igen



Efter en härlig vecka med Emanuel har han nu åkt hem igen :/
Grycken var hel mysigt (förutom åskvädret bägge nätterna) och det fortsatte att vara mysigt när vi kom hem också. Jag har äntligen tagit emot både min metallica biljett (!!!) och min älskade canon 350D (!!!!!!) bara min! snacka om att jag kommer fota sönder allt som kommer i min väg. (Vilket troligen oftast kommer vara Emanuel) :)

nya kläder från h&m har jag hämtat också så nu känner jag mig somrig!
ikväll ska jag äta tacos (IGEN) Var meningen att jag och Emanuel skulle laga igår, men det blev studentfirande hos Linda istället och sen qvarn på det. Där Emanuel faktiskt dansade med mig till min förra svenska lärares jazz band. Härliga tider! så nu har vi våran egen låt "Percy Sledge - when a man loves a women" (eller om rätt ska vara rätt; Martin Carlbinder - when a man loves a women, cover)

When a man loves a woman
Can't keep his mind on nothing else
He'll trade the world
For the good thing he's found
If she's bad he can't see it
She can do no wrong
Turn his back on his best friend
If he put her down

Emanuel och jag, det är fina grejjer det :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: