Min mobil ligger i koma



Mhmmm, jag som ska hålla sån bra koll på mina saker lyckas alltid tappa bort dom ändå.
Den här gången drabbades min mobil; Batteriet tog slut och Pin koden är borta och Puk-koden sitter på samma lapp, så man får ta det hela "the hard way" och åka in till stan för att besöka en tre butik och förhoppningsvis ger dom mig en ny.
Vi håller tummarna på det.

Jaha, så har man skrivit på hyreskontrakt och den 27 agusti har jag nycklarna till min egna lägenhet. Det blir helt klart skönt och spännande att flytta på sig. Äntligen. Det ska faktiskt bli skönt att börja plugga också.

Imorgon kommer nog Emanuel hit. Eller i alla fall hoppas jag att han gör det, han själv säger kanske. Men i vilket fall som helst så kommer vi ses i veckan. Så de så :)


Kommentarer
Postat av: Johannes

kul. bra. aaa.

2007-07-17 @ 02:00:26
URL: http://justabaddream.blogg.se/LanceLEO

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: