it's been awhile



jag har inte haft tillräckligt med blogg-tid sen Emanuel kom. Men vi har haft det kanon, efter att varit hundvak i två dagar tog vi in på hotell och hade det klockrent. Sen blev det lite partaj när systern kom hem och på lördagen drog vi till sundsvall för att festa igen. Igår kom jag hem och dra mig baklänges men jag var på en arbetsintervju på vägen och jag fick jobbet! Den ni! På måndag börjar jag och det ska blir riktigt kul, är jävligt taggad.

Igår blev det öven lite fest för Linda som fyllt och något glas åt mitt nya jobb också :) Sen sjökrogen som blev en lyckad kväll! Riktigt kul hade jag.

Imorgon blir det powermeet, allt är inte riktigt planerat ännu men det kommer.


Sweet man!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: