vilken start!

2007 har ju börjat galant :D

Syster Amelia förlovade sig med sin handra hälft på nyårsafton, tvillingsyster Jessica kirrade körkortet den andra och idag fick syster Magge en till bebis och jag blev moster igen :D Dessutom för min egen del så har jag avslutat 2006 underbart och fick börja 2007 tillsammans med Emanuel =)

Det kommer nog bli ett år fyllt med bra dagar :D Får hoppas att Emanuel får hem ett sm guld också så har även han en bra start på det nya året :)

Ha det kanon där ute!


Kommentarer
Postat av: melanie

du det gick sådär med pokern. kenny sa att jag fegade för mkt o han tvingade mig att gå all-in så åkte ut efter 40 min.. =P

2007-01-03 @ 13:24:52
URL: http://www.3melanie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: