Stöldgods från Melanie

Vilken svordom använder du mest?
Pitt

Äger du en iPod?
Nej, mp3 funkar lika bra!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Väldigt olika, helst inget alls :P

Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
Då fryser ju fossingarna :/

Vilken var den senaste filmen du såg?
Superhjältarna :D

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Inköp till world poker tour :P en resa och kläder skulle sitta fint också!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
tar inga mediciner alls

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Förmodligen Metallica

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Vanlig, helst mellanmjölk också så blir jag nöjd!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Hm, kanske lite

När var senast någon stötte på dig?
Folk stöter på mig varje dag ;D

Vad åt du till middag?
Spaghetti och köttfärs sås

Använder du huvtröjor?
Ja, det är mys

Kan du vissla?
haha, ne sämst

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Inte en riktig iaf :P

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
nått som snurrar och går fort :P

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
hahahaha, tror gör man i kyrkan. Jag vet :P

Tittade du på tecknat när du var liten?
Mest

Är du blyg inför det motsatta könet?
Mja, bara om det är känslor inblandat och innan det blir besvarat :P

Vilken film kan du alla replikerna till?
Kejsarens nya stil :D klockren!

Äger du några band T-shirts?
Nejje

När flög du senast?
Augusti 2006

Läser du för skojs skull?
Nej, bara ifall datorn, tv:n och telefonen inte fungerar :P

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite grekiska

Har du gråtit offentligt?
Stortjöt inne hos optikern när jag var liten :P Gills det?

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Orka

Försöker du alltid lära dig nya saker?
ja, det kommer man långt med

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Mm, längtar efter en till tatoo :)

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Mja. Äh, vet inte, det kvittar :P

Kan du kasta macka?
Det är väl bara att kasta iväg en? ;D

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej

Vad har du med dig in på bion?
En helikopter?

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
no problems. Bara det är fritt fram i ansiktet och nedanför midjan :P

Gillar du att flyga flygplan?
Mmm, vilket betyder at tman åker långt bort från Hallsta! :D

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor

När sov du senast på golvet?
Nyårsdagen tillsammans med Emanuel :) (iof på madrass på golvet, men ändå)

Gillar du din boendesituation?
Mja, helt okej. Men vill flytta vidare!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Skönhets sömnen är viktigt,  helst hela dagen. Inte ofta jag får göra det tyvärr :/

Äter du frukost dagligen?
Ja, frukost äger.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Det ekar i min kalender :P

Vilken är din favoritfrukt?
mandariner blir det nog

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Jag njuter av livet.

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
21 va

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
stavning kanske lite, grammatik? ne, det är jag själv kass på :P

Tror du på liv på andra planeter?
Det finns säkert någon fisk på pluto, vad vet jag.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Vettefan, någon tomte vid pokerbordet :P

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud är någon man vänder sig till om man inte tror på sig själv. (Hoppas ingen kristen läser det här)

Vad var det sista du åt?
Choklad :D

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Killar är inte så dumma som dom verkar :P

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Dom lät släktingar skriva ner förslag på lappar och drog sen. Jennie fanns med flest ggr. Vilken tur va.

Gillar du senap?
inte nånstans

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
"Åh, vad less jag blir"

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
kanske om jag fick betalt för det

Sover du på sida, mage eller rygg?
Jag sover på sida,mage, rygg och Emanuel :P

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning, det är svårt att göra något som påminner om mig ;D

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nixpix

Tycker du om att krama folk?
Jaaa-aa ! Speciellt med Emanuel :) Myspys

Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det?
Ja, jag blir galen rent ut sagt

Vilka böcker har fått dig att gråta? 
Ingen, jag är stenhård :P 

Tycker du att du är attraktiv?
Mja, kollar man på rumpan och ansiktet med smink så får jag väl säga ja :P

Vad är du allergisk mot?
Nothing! (vad jag vet)

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej, det är för gott för det.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Säkrt något coolt. Typ, Egon eller nå. Bryr du dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: