Ring mig!

Jaha, pokern slutade hyffsat bra i alla fall. Jag kom upp till mitt startbelopp och till och med 2 kr plus, så då var jag  lite fräck/feg och la ner :P Sen mitt i allt spelande så såg jag att det låg ett vitt täcke på marken utanför huset, äntligen lite snö :) Och den ligger kvar idag också ;D Välkommen!

Idag förväntar jag mig att få ett samtal från Glocalnet och höra ifall jag fick jobbet eller inte. Jag hoppas att dom kommer ringa och meddela att jag kan börja om två veckor. Det vore det allra bästa, det skulle betyda att jag får en hel vecka med Emanuel i Sundsvall och kan åka redan på söndag kväll =)
Så håll tummarna ! :D

Nu ska jag dricka upp mitt té och sen lira lite igen =)

Hörs!



Kommentarer
Postat av: melanie

Du lär ju höra av dig på ett eller annat sätt sen o berätta om du fick det eller inte =)

2007-01-12 @ 11:21:00
URL: http://3melanie.blogspot.com
Postat av: Fredrik!

haha, kan den lilla fågeln ha varit Mellis kanske? haha...


Tack så mycket iaf! nu är jag ännu större än vad jag var igår!

2007-01-12 @ 19:25:05
URL: http://tankfull.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: