Kareoke



Så sjöng vi lite kareoke också ungefär samtidigt insåg jag hur full jag började (?) bli, ser man inte ens texten till låten så är det något som är galet :P Men kul hade jag ! Perfekt nyårsfirande och massa roliga människor. Vid 12-slaget fick jag min kyss och champange (även om jag inte alls gillar det så måste man ju ta lite) Nyårslöften gavs och Emanuel har redan brytit mot sitt, eller det var jag som kom på det men i alla fall. Han kan inte låta bli att ta på min näsa :(

Så har jag faktiskt spelat lite curling :D Det är fanimej inte så lätt som det ser ut att vara, eller tråkigt heller för den delen. Det är både skitsvårt och skitkul :D Ja, det går ihop! Ska hålla tummarna för darling och grabbarna som ska spela SM nu med start från imorgon.

Hoppas erat nyårsfirande blev lika perfekt som mitt blev :)

Happy new year! Det här året blir klockrent :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: