bilddagbok

Idag borde jag skotta, jag har gjort ett starkt försök tidigare men hittade inte skyffeln och upptäckte rätt snabbt att en borste inte funkade lika effektivt.
Så nu sitter jag här och fördriver tiden lite i väntan på att mor ska komma hem och trolla fram den där skyffeln så vi kan skotta tillsammans. "Det är så mycket roligare när man är fler"

Igår var jag uttråkad och blev sugen på att skaffa en bilddagbok, jag har ju redan den här bloggen. Men för er som vill se fler bilder och mindre text så är ju bilddagboken något för er.
http://missjeni.bilddagboken.se är adressen i alla fall för de intresserade och nyfikna människor :)

Imorse åkte Emanuel och grabbarna till Canada för att tävla. Han ringde och väckte mig imorse innan planet lyfte. Vilken gentleman han är :P Jag ska i alla fall följa deras matcher och hålla tummarna =)

Det var allt för idag!

Later...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: