Back in the days

Jaha, igår blev det ju lite "back in the days". Poker och alkohol tog fart här hemma hos mig och det blev snabbt trevlig stämning. (om det berodde på promillehalten eller sällskapet kan man ju fråga) :P Lite fler folk och lite öl spel så blev man snabbt snurrig.

Senare blev vi sugna på att dra till torpet (?) vette fan vart idén kom ifrån men jag följde snällt med. Upptäckte dock snabbt att det inte var vidare skoj där, till min förvåning. Så jag gick hem igen och trakasserade Jocke i telefonen. Även Emanuel fick höra en full/trött Jennie. Trevlig jag är :P

Jag har ännu inte hört nått från jobbet, så antar att det är kört? Eller? Blir i alla fall en tripp till Sundsvall på söndag kväll. Emanuel och grabbarna plockar upp mig när dom åker hem från karlstad :) Där går det för övrigt helt okej, dom leder serien hittills =)

Jaha, nu ska jag bege mig till pokerbordet igen. Vilken skräll va.

Hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: