Utgång

Igår blev det konrad med Linda, Sandra och Marcus. Det var kul, det var även kul att jag som gick "kö-vägen" kom in före resten som gick "vip-vägen" :P (iof var det ingen kö alls, men det var kul ändå) :D jag var smart och skulle dra upp mina fina stay ups som hade halkat ner en aning och drog sönder hela skiten istället. Så fick man gå och se ut som en prostituerad. (Kort kjol, linne och trasiga stay ups)
Tro mig, jag var het.

Efter en del dans på konrad drog vi vidare till silk (fråga mig inte varför) Men det var skapligt kul där med, träffade på en hel del otippade människor :P Slocknade på bussen hem och frös arslet av mig sista biten. Deckade i min säng och mådde hyffsat bra när jag vaknade. Lite smått yr bara men med mat i magen så överlever jag ännu en dag.

Sen kom jag på så fint att det är fan söndag imorgon!!! IMORGON REDAN!! Det betyder ju att jag får träffa Emanuel IMORGON !!! aaaaaaahhhhhhh vad glad jag blev :D Längtar efter att få somna brevid mitt fina mongo! Han är så söt när han sover.

Men ikväll ska jag hem till Linda och vara social, drickat står jag över. Det får bli vatten för min del.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: