Snabb uppdatering

Jag är för närvarande i Stockholm och kikar på när Emanuel  och grabbarna spelar Elitserien. Hittills har det inte gått som de ville. Envinst och två förluster (borde varit tre vinster) Men imorgon är det två nya matcher och förhoppningsvis går de bättre då.

Annars är allt frid och fröjd. Jag lever och mår bra och jag, micka och linn (är som jag, flickvänner till curling grabbarna marcus och nils.) har irrat runt i stockholm mellan St.eriksplan - Danderyd via tunnelbana och buss. Inte fullt så kul men vi hamnar alltid rätt :P

Fick samtal från favoriten idag också :D Skönt att höra att du kan svina lika mycket som jag ;)

Nu ska vi sova här.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: