Bakis

Sjukt bakis har jag varit idag. Så morgonrocken/pyjamasen har fått sitta på hela dagen. Mest skönt :)
Jag orkar inte göra något vettigt alls resten av kvällen heller. Blir tv:n och chips som gäller.

Imorgon ska jag ta och bli blond igen. Nog för att jag redan är blond, men slingorna ska bort. Eller ja, jag ska i alla fall göra ett försök. Klippas borde jag också göra, surt att plånboken ekar för tillfället. Jag får flirta lite med en av systrarna så får hon ställa upp med saxen.

För Emanuel och grabbarna i Finland så går det väl helt okej. Om jag har förstått resultaten rätt så ska dom spela någon typ av semifinal imorgon. Redan söndag snart, skönt att dagarna går fort :)

Jaha, vi hörs väl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: