vinterns första vurpa!


Jag och Zeema har pratat länge (sedan första snön föll) om vem av oss som skulle ta den första vurpan!
Jag har varit säker på min sak eftersom att jag klarat mig så pass länge och jag har mycket längre att gå, vilket borde ge mig lite mer rutin. Men. Idag hände det. Jag tog första vurpan.
Lyckligtvis var det ingen "bananskals-vurpa" utan jag föll framåt så jag hann ta emot mig med händerna och snabbt komma på fötter igen. Har jag tur så var det "bara" ca 20 bilar som såg mig...
Själv låtsades jag som om ingenting hade hänt och gick lugnt vidare....


Kommentarer
Postat av: Sica

hahahahahaha. Jag höll på att dra två snygga på raken sist vi var i hallsta, påväg hem från krogen, men stabil som man är höll jag mig kvar på jorden. Trots en smula berusning. Deru. Men du kanske kommer till min nivå någongång du med, till proffsen. nångång. Ge inte upp hoppet siss.

2007-12-11 @ 18:45:14
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Janika

haha men bästises då! ja, någon måste ju ta den också :) saknar dig!

2007-12-12 @ 07:47:40
URL: http://siktarhogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: