Tävling, tävling, tävling!!

Jag har lovat er en tävling. Nu har jag nog kommit på den ultimata!
Den heter "Gissa kändisen"

Tävlingsregler:
Tävlingen går ut på att helt enkelt lista ut vilken kändis som det är på bilden jag visar.
Tävlingen går under en vecka (7 dagar räknat från att bilden läggs ut) så ni kan gissa hela veckan, eller tills någon prickat in kändisen. För det finns bara en vinnare! Den som säger rätt kändis, vinner. Så med det kommer även alla felgissningar att synas. Jag kommer även att ge ut ledtrådar lite titt som tätt om jag inte fått in rätt namn på kändisen. Självklart kommer även det rätta namnet att visas när någon prickat in det så resten vet att det finns en vinnare. :)

Priset:
Den som lyckas gissa rätt kändis vinner nu under december en hemlig julklapp!

Så här kommer den första kändisen för denna vecka! Sätt igång och tävla!



Gissa kändisen!

image151


Kommentarer
Postat av: Dena

britney spears

2007-12-08 @ 23:16:14
URL: http://denahoo.blogg.se
Postat av: Dena

OJ vare pris också? haha de såg ja inte ,av roligt skickar snart adress

2007-12-08 @ 23:29:36
URL: http://denahoo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: