skönhetssömn is the shit



Jag hade lite svårt att somna igår. Dels låg jag och tänkte på redovisningen som snart ska redovisas (håll tummarna 13:15 för mig!) dels så tänkte jag på hur Dave Caruso är i verkligheten. (om han springer runt i solbrillor och ska ha sista ordet jämt irl också) och dels så låg jag och tänkte på Emanuel som stod och jobbade natt.

Men när jag väl somna, då tamefan sov jag! Hörde inte ens sms:et jag fick 01:32 från Emanuel utan när jag fick syn på det imorse, efter att larmet väckt mig, så insåg jag att jag förmodligen måste ha sovit rätt bra ändå.
Skönt det.

Nu blir det smink, sen skolan, redovisning, pusta ut, gå hem, köpa vinterskor när Emanuel vaknat, mysa. (alternativt om Emanuel inte vaknar i tid: gå hem, slöa, städa, glo på tv)

Vad ska du göra en fredag som denna?


Kommentarer
Postat av: Sica

I know. Som sagt, jag skäms. Men jag trodde väl att det inte skulle vara så hemskt. Sorligt nog tror ju de flesta att detta inte bara händer på Ica Maxi, utan i de flesta butiker. Dags att sluta äta kött kanske. Bra för miljön också, har jag hört.

Tack, hoppas du inte kan gå i dom! haha. hihi. skämtåsido. lite. jag ska glo idol ikväll! sådetså. Sista kvällen, du måste ju faktiskt se finalen siss.

2007-12-07 @ 11:19:44
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: Sica

Vad du är negativ. Jag kan ha den när som helst! på jobbet, på krogen, under en rundtur på stan, eller på myskvällen hemma bara. Eller när jag vill känna mig som en prinsessa, eller när jag själv står på röda mattan! Du ser! Massa möjligheter! Det är bara pengarna som fattas......

2007-12-07 @ 11:25:57
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: