Ny uppfinning!



Jag orkar inte riktigt summera hela min dag och jag vill inte riktigt vara som alla andra heller med dagens outfit och så. Men då har jag kommit på en annan grej.

"Dagens lista"
Det borde väl vara nått. (iof har siss en liknande sak, men inte samma ändå)

Så, här kommer den, min första;

Dagens lista:

Dagens önskan: Att redovisningen går bra
Dagens goda gärning: Jag peppade Zeema innan det var hennes tur att redovisa
Dagens tanke: "jag undrar om jag hinner hem innan batteriet på mobilen dör"
Dagens mål: Att komma hem hel så jag kan äta mer choklad.
Dagens låt: 30 secounds to mars - Was it a dream?
Dagens deja vu: Mina strumpor blev blöta idag också
Dagens surprise: Redovisningen gick bra!
Dagens fråga: Vilken skostorlek skulle du vilja ha?


Kommentarer
Postat av: Sica

Skulle nog vilja ha typ storlek 49-50 eller så, så man står stadigt på jorden. Och kanske komma med i Guiennes rekordbok med störst fötter på en liten kropp. Och så skulle de ju se så kul ut att man skulle gå och garva hela dagarna! Underbart!

2007-12-07 @ 19:50:24
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: