mys på första advent



När jag satt i soffan och kikade på de sista minuterna av miami ink så hör jag hur det rasslar till i dörrlåset och dörren öppnas och stängs igen. Jag märker att jag får ett leende på läpparna då jag vet vem det är som kommit innanför dörren. Fem sekunder senare ser jag Emanuel kika in i vardagsrummet och komma fram till mig för att ge mig en puss :)
Vi myser i soffan till bridget jones dagbok innan han ska åka och jobba.

Helt klart höjdpunkten idag :) Det är rätt så sjukt hur han kan få mig att känna. Galet sjukt. Men det finns nog inge bättre än det här. han och jag :)

Nu blir det att se klart på cold case och sedan sova.
Skola imorgon.

natti natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: