Måndagkväll

Passar på att skriva lite i reklamen innan CSI börjar igen, det funkar inte att missa en sekund av det :P
Jag har fått frågor om tävlingen som jag har startat. "Gissa kändisen"
För er som inte hann med får en ny chans redan på lördag! Har ni inte läst hur det går till så kan ni göra det här
Självklart är det olika bilder varje vecka. Så bortse från bilden som finns i det inlägget :)

Nu ska jag sätta mig i soffan igen och se klart CSI, sen dyker Emanuel upp och myser med mig.
Vi ska göra varma mackor och se de nya programmet "stridspiloterna"

Hur tillbringar du din måndagkväll?


Kommentarer
Postat av: anna

hihi det är härligt med små fetischer =)
kram på dig!

2007-12-10 @ 21:55:48
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Erika

Varma mackor, mumsmums =)
Jag har jobbat hela kvällen och ska snart gå och sussa. Missade att banda CSI gjorde jag också, typiskt.

Godnatt!

2007-12-10 @ 22:09:20
URL: http://www.morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: