Julmiddag

Imorgon ska jag hem till Emanuels föräldrar och äta julmiddag. Det kommer bli sjukt mysigt :) Har även ett litet paket till dom som jag tror kommer uppskattas :) Emanuel själv får vänta tills våran ett-årsdag innan han får sina juklappar. Vi tänkte ta två flugor i en smäll :)
Men nu till mitt i-landsproblem.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig.. Jag ska vara i skolan först och sedan direkt gå hem till Emanuel efter det så kläderna måste passa både i skolan och på en julmiddag.

Några tips? Klänning hade jag tänkt ha, men vet inte vilken färg, med vilka alternativ och så vidare.
Kom gärna med tips! I'll need them! :)

Som tur är så börjar jag inte förrän kvart över 1. Så jag planerar på att gå upp i skaplig tid och rensa garderoben..... är det krig, så är det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

trevligt =)

2007-12-20 @ 10:02:27
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Siss

Klänning, gardigan slappt uppknäppt och strumpbyxor med overknee över fungerar ju alltid till alla tillfällen siss! Lite armband sitter fint också. Puss!

2007-12-20 @ 11:37:31
URL: http://sicastyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: