jag föll



Okej, jag erkänner.....

Jag kunde inte motstå rean på H&M. Det blev ett par pumps, en tunika, ett par leggins och en vit topp.
Men det låg under 400 lappen så jag var tvungen, helt enkelt.
Jag tog faktiskt bort några andra kläder från en beställning som inte skickats ut ännu som jag egentligen inte behövde, egentligen. För dessa kläder behöver jag, faktiskt.

Dessutom, jag är jäkligt nyfiken på pumpsen. Jag brukar inte handla skor från H&M men dom här såg fräscha ut.
Så jag chansar. Om inte annat kanske syrran vill ha dom. Hon brukar ju gå i sånna skor dagligen. Typ.

Imorgon är det redovisning av grupparbetet som vi lämnade in idag.
Tack och lov så är det inte förrän 13:15 så jag får sova imorgon! Det behöver jag.


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har också klickat hem några kläder från rean, men mycket som jag tänkte beställa var slut i min storlek.

Lycka till på redovisningen!

2007-12-07 @ 06:14:09
URL: http://www.morgondimma.blogg.se
Postat av: Sica

TACK! Vad exakt gör att jag ser ut som en uppstoppad korv? hmfr. Du är nästan skyldig mig att ge mig dom där pumpsen till mig nu för att jag ska förlåta dig.

Jag har inte ens tittat på h&m rean än.

2007-12-07 @ 07:53:43
URL: http://sicastyle.blogg.se
Postat av: alexandra

svar: Det är av lite olika anledningar.. som jag tyvärr inte kan berätta på grund av vissa saker :P haha lite komplicerat men det är bara så det är.

2007-12-07 @ 10:04:25
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: