jag är kär igen

Middagen var jätte trevlig, jag fick ett litet paket av Emanuels föräldrar som var väldigt uppskattad :)
jag tror nog att dom blev glada över min present också.

Sen efter glögg, mat, fika och paket så åkte jag och Emanuel ut till Birstacity, han behövde köpa julklappar.
Vi tveka först med att gå in till Media Markt, men på något vis gjorde vi det ändå. Jag har aldrig varit in där då det är nyöppnat. Men jävlar, det var fan inte sista gången. Jag blev förälskad direkt. Innanför dörren såg jag objektiv, blixtrar, kameror ja, allt som jag någonsin velat ha fanns framför ögonen på mig. Det stället blir mitt nya "inne-ställe" när det gäller att köpa grejer till kameran. Kan du ge dig på!
Var ju lämpligt att kika in där när mitt ena objektiv gått sönder. Dubbeltypiskt med tanke på jobbet. Jag får hoppas att tomten hör min bön om ett nytt :)

Efter att Emanuel äntligen fick ut mig från affären så åkte vi hem till mig och mysfaktorn var hög! Vi kommer inte ses på några dagar nu så lika bra att passa på :) Trots att jag ännu inte åkt från Sundsvall så saknar jag det redan.
Men jag ser fram emot julen med familjen, fest med vänner, juldagen med bästaste vännen och nyår likaså. :)


Kommentarer
Postat av: bästis

ja det ska bli så underbart gumman min!

2007-12-21 @ 12:05:23
URL: http://siktarhogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: