godnattsaga

Just nu försöker jag andas och komma tillbaka till vardagen. Det har varit full fart hela dagen.
I detta nu håller granen på att bli klädd och jag ska gå och sova. Jag brukar vilja vara med och klä granen, men jag orkar inte. Jag måste sova. Ska se om jag ens orkar ta bort sminket, det blir en rolig överaskning.
Jag orkar inte ens svara på kommentarer men dom uppskattas enormt och jag ska gottgöra det så fort jag får tillbaka orken, tiden och lugnet igen.

Imorgon är det tveksamt om jag kommer hinna blogga alls. Men annars önskar jag er alla en riktig God Jul!
Jag är rätt så avundsjuk på er som inte stressar sönder er. You go!


Godnatt. Nu går jag och deckar. Passa på att skicka in era juloutfits! Läs mer om det lite längre ner!





Kommentarer
Postat av: melinah

läs min blogg :)

2007-12-24 @ 00:35:44
URL: http://meeelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: