Dan före doppardan

Dagens önskan: att vi hittar den perfekta julklappen till pappa
Dagens goda gärning: Jag lät Jessica sova utan att väcka henne som jag brukar göra, det vill säga hoppa på henne, kasta kuddar och dra undan täcket. (hon blev inte glad, hon vill tydligen ha en sjujäkla väckning.,...)
Dagens tanke: "minijul idag!"
Dagens mål: att flera av er skickar in eran juloutfit till mig :)
Dagens låt:  Home med han som kom fyra i american idol. Den spelas på radion just nu och jag orkar inte anstränga mig mer än så.
Dagens deja vu: julklappshandel idag igen.
Dagen surprise: Jag har inte ont i magen idag :D
Dagens fråga: Hur firar du jul?


Kommentarer
Postat av: ida

rolig lista! :) god jul!!

2007-12-23 @ 13:00:34
URL: http://raring.webblogg.se
Postat av: Erika

Jag hade också ont i magen igår, kan det vara nervositet för att vi inte har varit tillräckligt snälla och därmed riskerar att inte få så många paket?
Hihi!

Ha en riktigt mysig jul!
Kram.

2007-12-23 @ 13:12:25
URL: http://morgondimma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: