Csi Miami



Det är inte ofta som jag påverkas känslomässigt utav csi. Eller jo, men inte på samma sätt som jag gjorde ikväll.
Csi miami har gått och blivit känsliga! I kvällens avsnitt fick man se horatios (dave caruso) son leva farligt bland fångar och i slutet fick han stryk av några och som en räddande ängel så kommer andra fångar (som horatio såklart förhandlat med) och skyddar denna stackars pojke.

Det var lite att jag var tvungen att svälja en extra gång för att inte börja böla rent ut sagt.
Älskar jag serien? Ohja. 
Är jag galen? Absolut.

 
Dave caruso som Horatio i CSI miami

Så, några frågor på det eller kan jag fortsätta älska programmet nästa torsdag också?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: