what about water



Nu sitter jag hemma hos Marie och tvingas lyssna på någon sorts knasig musik som jag inte förstår mig på.
Fast konstigt nog så verkar jag inte lida allt för mycket. Jag vet många som kommer tappa hakan nu när jag yttrar mina nästa ord. Men det är faktiskt så att jag har tröttnat på musik :S
Jag vet, det är något man aldrig borde göra, men tamefan har jag lyckats ändå. Jag vill ha något nytt, inspirerande, udda och som skulle kunna jämföras med något som riktigt sliter ut hjärtat på en. Ge mig.

Nu ska jag återgå till mitt rosé som står troget vid min högra sida. Fast å andra sidan har jag ett vattenglas på min vänstra sida och av någon konstig anledning dras jag mer åt det hållet.
vatten är underskattat.



Sjökrogen, here we come!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: